HomeUtamaGRS tidak akan menjadi sebahagian mana-mana "Langkah"

GRS tidak akan menjadi sebahagian mana-mana “Langkah”

Read Time:46 Second

KOTA KINABALU: Gabungan Rakyat Sabah (GRS) tidak akan sekali-kali mengambil bahagian dalam sebarang usaha untuk menjatuhkan Kerajaan Perpaduan Persekutuan sekarang, kerana ia akan membawa kepada huru-hara dan menjejaskan kestabilan negara,” kata Ketua Menteri Datuk Seri Hajiji Noor.

Hajiji yang juga pengerusi GRS mempersoalkan motif dan niat pelaku “Langkah Dubai”, adakah ia semata-mata untuk memenuhi agenda politik mereka sendiri tanpa mengambil berat tentang kesejahteraan rakyat?

“Kita mempunyai Kerajaan Persekutuan yang berfungsi dan mempunyai hubungan baik dengan kerajaan negeri kita, kenapa perlu rosakkan hubungan baik itu?

“Kami bekerja untuk kesejahteraan negara dan rakyat, kami tidak menyokong sebarang tindakan yang akan meruntuhkan negara,” tegasnya.

Menurutnya, Malaysia mengamalkan demokrasi, mereka yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri hanya perlu menunggu Pilihan Raya Umum untuk melihat sama ada rakyat menerimanya.

“GRS menyokong penuh kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Kami yakin dengan kepimpinan beliau. Biarkan beliau memimpin negara kita yang berbilang kaum ke arah kesejahteraan,” katanya.

RELATED ARTICLES
Utama

KPKM komited teroka peluang baharu tingkat penyertaan belia dalam bidang pertanian

Bangunan Kerajaan Sabah Pentadbiran Sabah Sabah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular