HomeUtamaHajiji Terima Kunjungan Hormat Timbalan Menteri KPWKM

Hajiji Terima Kunjungan Hormat Timbalan Menteri KPWKM

Read Time:49 Second

KOTA KINABALU: Ketua Menteri, Datuk Seri Hajiji Noor menerima kunjungan hormat daripada Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Dato’ Siti Zailah Mohd Yusoff di Kediaman rasminya di Sri Gaya, hari ini.

Hajiji diberi taklimat oleh Siti Zailah berhubung Program Turun Padangnya bersama ketua-ketua jabatan dibawah Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) di Sabah bermula 13 Januari hingga 18 Januari 2022.

Antara daerah yang akan dilawati ialah Kota Belud, Kota Marudu, Beluran,Sugut, Kota Kinabalu dan Labuan. Semalam (Khamis) beliau berada di Tawau.

Hajiji mengalu-alukan lawatan dan Program Turun Padang Siti Zailah dan rombongan KPWKM serta sukarelawan Khidmat Malaysia ke daerah-daerah yang dilanda bencana bajir baru-baru ini.

Hadir sama ialah Timbalan Ketua Setiausaha (Operasi) KPWKM, Yusry Mohd.Yusof, Timbalan Ketua Pengarah (Strategic) Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), Rosmahwati Ishak,. Ketua Pengarah Jabatan Pembangunan Wanita, Dr.Zurina Abdul Hamid, Ketua Pengarah Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN), Abdul Shukur Abdullah dan Pengarah Jabatan Perkhidmatan Kebajikan Am Sabah, Jai’s Asri.

RELATED ARTICLES
Utama

Pendidikan berlandaskan Al-Quran teras lahir modal insan perkasa bangsa, negara

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya