HomeUtamaBelanjawan Sabah 2024 dibentang esok

Belanjawan Sabah 2024 dibentang esok

Read Time:43 Second

Kota Kinabalu : Belanjawan Sabah 2024 yang bertemakan ‘Sabah Teguh, Rakyat Terbela’ akan dibentangkan Menteri Kewangan Sabah Datuk Seri Masidi Manjun esok.

Kementerian Kewangan Sabah dalam satu kenyataan memaklumkan, pembentangan Belanjawan 2024 itu akan dibentangkan di Dewan Undangan Negeri (DUN) Sabah bermula jam 3 petang.

“Hari ini Menteri Kewangan Datuk Seri Panglima Masidi Manjun telah menerima dan membuat semakan terakhir Buku Belanjawan 2024, yang bertemakan Sabah Teguh, Rakyat Terbela, dan akan dibentangkan di Dewan Undangan Negeri Sabah pada jam 3 petang, Jumaat, 24 November 2023,” menurut kenyataan itu di sini hari ini.

Buku Belanjawan 2024 itu diserahkan oleh Setiausaha Tetap Kementerian Kewangan Sabah, Datuk Sofian Alfian Nair bersama Timbalan Setiausaha Tetap (Pembangunan) Chee Shok Ting, Setiausaha Rendah Bahagian Belanjawan, Mohd Faizal Mohd Tahir, Setiausaha Rendah Bahagian Cukai Jualan Negeri, Evina Brenda Majimbun dan Penasihat Kewangan kepada Ketua Menteri, Datuk Peter Thien. – SABAH MEDIA

RELATED ARTICLES
Utama

Letusan Gunung Ruang: MET Malaysia keluar Amaran Cuaca Penerbangan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya