HomeUtamaAJ Productions Sdn. Bhd tarik diri kerjasama penganjuran BOHEX

AJ Productions Sdn. Bhd tarik diri kerjasama penganjuran BOHEX

Read Time:1 Minute, 19 Second

KOTA KINABALU: AJ Productions Sdn. Bhd. mengumumkan penarikan diri kerjasama dalam penganjuran Borneo Halal International Exhibition (BOHEX) yang dijadualkan berlangsung pada 21 hingga 25 Disember 2024 yang bertempat di Pusat Konvensyen Antarabangsa Sabah (SICC).

Dari kiri Ketua Pegawai Operasi, AJ Productions Sdn Bhd, Jasnie Mohd Yaakub, Ketua Pegawai Eksekutif AJ Productions Sdn Bhd, Asmi Datuk Andi Yakin dan Pengerusi BOHEX, Datuk Hakim Gulam Hassan.

Pengumuman secara rasmi itu dibuat menerusi satu kenyataan yang dikeluarkan oleh AJ Productions Sdn. Bhd hari ini menyatakan;

“Kepada Semua Pihak Berkepentingan, dengan segala hormatnya, kami ingin memaklumkan bahawa pihak kami, AJ PRODUCTIONS SDN. BHD., secara rasmi menarik diri daripada kerjasama dalam penganjuran Borneo Halal International Exhibition (BOHEX) yang dijadualkan berlangsung pada 21 hingga 25 Disember 2024 yang bertempat di Sabah International Convention Centre (SICC).

“Turut menyatakan pendirian untuk menarik diri dari penganjuran tersebut adalah Pengerusi BOHEX Management Datuk Haji Abdul Hakim bin Haji Gulam Hassan.

“Keputusan ini diambil setelah mempertimbangkan pelbagai faktor termasuk perbezaan hala tuju,.

“Kami percaya keputusan ini adalah langkah terbaik bagi memastikan fokus dan keutamaan kami seiring dengan objektif jangka panjang organisasi kami.

“Kami amat menghargai peluang berkolaborasi dengan semua pihak yang terlibat sepanjang tempoh perancangan acara ini, dan kami yakin bahawa BOHEX akan terus berjaya di bawah pengurusan dan penyelarasan pihak-pihak yang masih terlibat.

“Kami berharap penganjuran BOHEX akan berjalan lancar dan mencapai kejayaan yang diharapkan. Terima kasih atas kerjasama dan sokongan yang telah diberikan kepada kami sepanjang penglibatan dalam projek ini,” kata kenyataan itu.

BOHEX merupakan satu pameran produk halal berprestij peringkat antarabangsa itu adalah julung kali diadakan di negeri Sabah.

RELATED ARTICLES
Utama

Kerajaan Dilihat Mempunyai Kesungguhan Kuat Untuk Angkat Isu Taraf Hidup Rakyat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular