HomeIsu tempatanPPM Bekerjasama Agih Bantuan Bakul Makanan

PPM Bekerjasama Agih Bantuan Bakul Makanan

Read Time:49 Second

KOTA KINABALU: Pasukan Polis Marin Wilayah 4 (PPM W4) telah bekerjasama dengan badan bukan kerajaan (NGO) serta Persatuan Pengusaha-Pengusaha Ikan sekitar Kota Kinabalu bagi menghantar bantuan Bakul Makanan kepada penduduk Pulau Gaya pagi kelmarin.

Inisiatif itu adalah salah satu usaha untuk memberi bantuan dan meringankan beban penduduk Pulau Gaya yang terjejas.

Bantuan Bakul Makanan ini telah diserahkan sendiri oleh Timbalan Komander PPM Wilayah Empat Sabah diiringi oleh Ketua Bahagian Risik Operasi PPM W4 Sabah dan Pegawai Pemerintah MO PPM Kota Kinabalu.

Turut terlibat dalam program penyerahan bantuan Bakul Makanan adalah PERKEP PPM W4 Sabah kepada Penduduk kampung Pulau Gaya. Selain itu, Timbalan Komander PPM Wil 4 Sabah diiringi oleh Ketua Bahagian Risik Operasi dan Pegawai Pemerintah MO PPM Kota Kinabalu turut melawat Pasukan Sahabat yang terdiri daripada Tentera Laut Di Raja Malaysia (TLDM); Agensi Penguatkuasa Maritim Malaysia (APMM); Jabatan Laut, Angkatan Pertahanan Awam Malaysia dan Taman-Taman Sabah yang turut terlibat dalam tugas kawalan PKPD Pulau Gaya dan menyerahkan bantuan makanan dan

RELATED ARTICLES
Isu tempatan

550 Pelajar POLYCC sertai FGD

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya