Hajiji Solat Zohor Bersama Penduduk, Tinjau Pembangunan Kota Belud

Langgani saluran TELEGRAM kami untuk berita terkini
Read Time:1 Minute, 5 Second

KOTA BELUD: Ketua Menteri Datuk Seri Hajiji Noor mengambil peluang mengadakan lawatan ke Kota Belud semalam bagi meninjau sendiri keadaan di daerah berkenaan.

Menerusi video yang dimuatnaik oleh seorang pengguna TikTok itu turut mendapat perkongsian dan reaksi yang positif dari netizen.

Sumber rapat ketika dihubungi Sabah Media berkata, ini merupakan lawatan tidak rasmi Ketua Menteri ke Kota Belud bagi melihat dan meninjau pembangunan infrastuktur yang telah dan sedang dibangunkan.

“Sebelum ini, beliau sendiri telah melihat pembangunan yang dilaksanakan di Tuaran dan kali ini beliau turun pula secara tidak rasmi ke Kota Belud dengan tujuan yang sama.

“Ini merupakan komitmen beliau kepada rakyat negeri ini yang mana beliau mahu rakyat di Sabah mendapat prasarana dan pembangunan yang baik serta mencukupi,”katanya.

Dalam lawatan itu, Hajiji turut berkesempatan bersama-sama penduduk menunaikan solat  Zohor di Masjid Kampung Pandasan.

Selepas itu, Hajiji turut singgah santai bersama beberapa pemimpin setempat dan penduduk di Gerai Kampung Pandasan.

Hadir sama pada singgah santai itu, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pintasan Fairuz Renndan, ADUN Tempasuk Arshad Bistari,ADUN Bengkoka Harun Durabi; Ketua Bahagian BERSATU Kota Belud Datuk Japlin Akim; Ketua Polis Daerah Kota Belud Superintenden Shahrudin Mat Husain dan Mantan Pegawai Daerah Kota Belud Gari Itam

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *