HomeUtamaPBS akan terus berkhidmat kepada masyarakat - Maximus

PBS akan terus berkhidmat kepada masyarakat – Maximus

Read Time:59 Second

KOTA MARUDU: Parti Bersatu Sabah mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah kepada semua parti politik yang mengambil bahagian dalam Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU15) dan memenangi kerusi parlimen masing-masing.

Presidennya Datuk Seri Dr Maximus Ongkili turut berterima kasih kepada Suruhanjaya Pilihan Raya dan pasukan keselamatan kerana menjalankan PRU15 dengan selamat dan teratur tanpa sebarang insiden dan aduan tidak diingini.

“Kepada parti politik yang menjadi rakan kongsi kami dalam Perikatan Nasional dan Gabungan Rakyat Sabah, serta Barisan Nasional, yang berjaya mempertahankan atau memenangi kerusi mereka, kami mengucapkan tahniah kepada mereka.

“Percayalah, bersama-sama, kita akan menggunakan platform parlimen kerana kita bekerjasama untuk Sabah yang lebih baik.

“Bagi kami yang lain yang tidak berjaya dalam pilihan raya, kami berterima kasih kepada penyokong dan pengundi atas peluang itu.

“Bagi kawasan khusus saya Kota Marudu, yang saya wakili sebagai Ahli Parlimen selama enam penggal berturut-turut dan tiga penggal sebagai Adun Langkon dan Tandek, saya mengucapkan terima kasih kepada pengundi atas peluang berkhidmat kepada mereka dan semoga saya menjadi ejen perubahan. Pengundi telah membuat pilihan mereka dan kami menghormati keputusan mereka.

“PBS akan terus memainkan peranan kami dengan lebih bersemangat dan komited untuk berkhidmat kepada Sabah dan masyarakat,” katanya.

RELATED ARTICLES
Utama

Kerjasama SPSB, DPW menjadikan Sabah sebagai hab transhipment

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya