Ketua Menteri Sabah bertemu Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim

Langgani saluran TELEGRAM kami untuk berita terkini
Read Time:51 Second

KUALA LUMPUR: Ketua Menteri Datuk Seri Hajiji Noor mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim di pejabatnya di Putrajaya, Kuala Lumpur petang tadi.

Pada pertemuan itu, Hajiji menegaskan bahawa Kerajaan Negeri dan Gabungan Rakyat Sabah’s (GRS) memberikan kerjasama dan menyokong penuh kepada Perdana Menteri dan Kerajaan Persekutuan.

Hajiji, yang juga Pengerusi GRS berharap pertemuan mesra di mana kedua-duanya membincangkan kepentingan negeri dan akan menjadi permulaan yang baik untuk merapatkan hubungan serta hubungan kerja dengan Perdana Menteri dan Kerajaan Persekutuan untuk kepentingan Sabah dan kesejahteraan rakyat.

Hajiji bersama rombongan bertemu dengan Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim (tengah) di pejabatnya di Putrajaya, Kuala Lumpur petang tadi. – Foto ihsan JKM Sabah

Rombongan Ketua Menteri terdiri daripada Timbalan Ketua Menteri II/Menteri Pertanian dan Perikanan, Datuk Seri Dr Jeffrey G. Kitingan, Timbalan Ketua Menteri III/Menteri Pembangunan Perindustrian, Datuk Seri Dr Joachim Gunsalam, Presiden USNO, Datuk Seri Pandikar Amin Mulia, bakal Presiden UPKO, Datuk Ewon Benedick, Ahli Parlimen Kota Kinabalu DAP Chan Foong Hin dan Ahli Parlimen GRS.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *