HomeUtamaKetua Menteri terima kunjungan hormat Nik Nazmi & Fadhlina Sidek

Ketua Menteri terima kunjungan hormat Nik Nazmi & Fadhlina Sidek

Read Time:53 Second

KOTA KINABALU: Ketua Menteri, Datuk Seri Hajiji Noor menerima kunjungan hormat daripada Menteri Sumber Asli, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim (NRECC), Nik Nazmi Nik Ahmad di kediaman rasminya di Sri Gaya, hari ini.

Kedua-dua pihak mengadakan perbincangan bagi mengukuhkan jalinan kerjasama antara Kerajaan Negeri dan kementerian khususnya dalam aspek pembangunan sumber asli dan alam sekitar.

Nik Nazmi berada di Sabah atas lawatan kerja bagi meninjau perkembangan terkini.beberapa projek dan inisiatif di bawah NRECC di negeri ini.

Turut hadir Menteri Di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Sabah, Sarawak Dan Tugas-Tugas Khas), Datuk Armizan Mohd Ali, Ketua Setiausaha NRECC, Dato’ Rosli Isa, Setiausaha Bahagian Kanan (Bekalan Elektrik), Mareena Mahpudz dan Setiausaha Bahagian (Pembangunan), Hamsha Injau.

Hajiji menerima kunjungan hormat dari Menteri Pendidikan Malaysia, Fadhlina Sidek (kiri).

Sementara itu, Hajiji turut menerima kunjungan daripada Menteri Pendidikan Malaysia, Fadhlina Sidek dan rombongan terdiri daripada Ketua Pengarah Pendidikan Malaysia, Dato’ Pkharuddin Ghazali dan Timbalan Pengarah (menjalankan tugas Pengarah Pendidikan Sabah), Mohd Zaini Yanin.

Hadir sama Armizan dan Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Negeri, Datuk Dr. Mohd Arifin Mohd Arif.

RELATED ARTICLES
Utama

Juliah santuni anak-anak istimewa PPDK Tuaran

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya