HomePolitikPKR Sabah sokong calon Kerajaan Perpaduan bertanding pada PRN

PKR Sabah sokong calon Kerajaan Perpaduan bertanding pada PRN

Read Time:53 Second

KUALA LUMPUR: Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Kota Kinabalu Datuk Christina Liew mengetuai rombongan ahli parti dari Sabah turut memberi sokongan moral kepada tiga calon Kerajaan Perpaduan Gombak yang bertanding pada Pilihan Raya Negeri (PRN) bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor pada Hari Penamaan calon pada Sabtu.

Para calon bertanding di negeri masing-masing dalam Kawasan Parlimen Gombak ialah Menteri Besar Selangor Dato’ Seri Amirudin Shari (DUN N16 Sungai Tua), Datuk Wira Megat Zulkarnain Tan Sri Omardin (DUN N17 Gombak Setia) dan Juwairiya Zulkifli (DUN N18 Hulu Kelang) yang merupakan Setiausaha Politik Amirudin.

Christina (empat kanan) yang diiringi ADUN Inanam Peto Galim bertemu calon pada Himpunan Perpaduan Gombak.

Christina yang diiringi ADUN Inanam Peto Galim bertemu calon pada Himpunan Perpaduan Gombak yang diadakan di Jambatan Sungai Chinchin, Batu 7 1/2, Jalan Gombak.

Sterusnya bersama Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim, Premier Sarawak Tan Sri Abang Johari Abang Openg, Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Hajiji Noor, Christina dan Peto mengiringi calon dalam perarakan 1 kilometer ke Pusat Penamaan calon di Dewan SMK Sungai Pusu.

RELATED ARTICLES
Utama

Sabah FC juara Piala SMJ 2024

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya