HomeUtamaPBS Parlimen Tuaran Laksana Perancangan Hadapi PRU-15

PBS Parlimen Tuaran Laksana Perancangan Hadapi PRU-15

Read Time:45 Second

TAMPARULI: Parti Bersatu Sabah (PBS) melaksanakan perancangan dan persediaan awal bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-15  (PRU-15).

Ia termasuklah mengadakan mesyuarat gabungan yang dihadiri pemimpin tertinggi PBS peringkat bahagian di Parlimen Tuaran.

Mesyuarat yang dipengerusikan Timbalan Presiden PBS Datuk Jahid Jahim dan turut dihadiri Setiausaha Agung PBS Datuk Joniston Bangkuai.

Jahid berkata, antara kepimpinan bahagian yang hadir membabitkan PBS Bahagian Tamparuli; Bahagian Kiulu; Bahagian Sulaman dan Bahagian Dalit.

“Kehadiran mesyuarat kali ini terpaksa dihadkan bagi memenuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan dan hanya melibatkan pemimpin tertinggi di bahagian masing-masing.

“Mesyuarat ini adalah bagi menyusun rundingan bagi membina struktur di peringkat Parlimen Tuaran. Ini termasuklah penubuhan jawatankuasa yang akan berbincang mengenai persiapan pilihan raya Parlimen nanti,” katanya.

Selain Joniston, turut hadir Setiausaha Politik Kepada Menteri Pembangunan Luar Bandar Sabah, Jilias Lintar, dan beberapa pemimpin tertinggi di peringkat pusat dan keempat-empat Bahagian parti tersebut.

RELATED ARTICLES
Utama

Hajiji terima kunjungan MB Kelantan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

Marianah Haji Mohd. Akil on Ibu Ebi AF5 Meninggal Dunia
Just ada kaitan with gui family on Bermula Jual Aiskrim Kini Bergelar Usahawan Berjaya