HomeIsu tempatanKesumba Lancar 'Coffee Table Book' 22 Oktober Ini

Kesumba Lancar ‘Coffee Table Book’ 22 Oktober Ini

Read Time:52 Second

KOTA KINABALU: Kelab Suri Rumah dan Staf Wanita Universiti Malaysia Sabah (Kesumba) bakal melancarkan ‘Coffee Table Book’ 22 Oktober ini sempena sambutan 25 tahun Jubli Perak kelab berkenaan.

Yang Dipertua Kesumba, Dr Amalina berkata, ia dilancarkan secara e-book menampilkan segala aktiviti sejak penubuhan kelab pada 19 Oktober 1996.

“Majlis kali ini akan diadakan secara tayangan montaj “Dirgahayu Kesumba Meniti 25 Tahun Mengukir Jasa Maju Sehati” dan akan dirasmikan oleh isteri Yang Dipertua Negeri, Toh Puan Norlidah R.M Jasni melalui laman sesawang utama Universiti Malaysia Sabah (UMS) dan facebook.

“Selain itu, satu ceramah khas bersama Dr Fauziah Mohd Hasan juga akan diadakan bagi memberikan suntikan motivasi kepada wanita-wanita di UMS,” katanya ketika ditemui media selepas kunjungan hormat terhadap Toh Puan Norlidah di Istana Seri Kinabalu, pada Khamis.

Tambah beliau, penceramah jemputan merupakan sukarelawan yang mendapat anugerah dunia dalam sumbangan terhadap Palestin.

Hadir sama dalam rombongan Kesumba ialah Timbalan Yang Dipertua, Dr Suraya Sintang, Setiausaha, Stella @ Nurul Martini Gontol, Bendahari, Silawati Khamis dan Ketua Biro Kebudayaan dan Kesenian, Lydia Hurgerty Felix. – PENERANGAN

RELATED ARTICLES
Isu tempatan

Petugas Tabung Darah digesa tingkat kemahiran, pengetahuan demi keselamatan pesakit

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular