Program Vaksinasi Bandaraya Kota Kinabalu Secara ‘Walk in’ Di Padang Merdeka

Langgani saluran TELEGRAM kami untuk berita terkini
Read Time:45 Second

KOTA KINABALU: Warga bandaraya yang layak dan belum mendapat suntikan vaksin Covid-19 dijemput hadir secara ‘Walk in’ ke Program Vaksinasi Bandaraya Kota Kinabalu di Padang Merdeka dekat sini.

Mayor Bandaraya Kota Kinabalu, Noorliza Awang Alip berkata, Dewan Bandaraya Kota Kinabalu (DBKK) menjemput semua warga pusat bandaraya di sini yang masih belum menerima suntikan vaksin sekurang-kurangnya dos pertama, untuk mengunjungi Padang Merdeka Kota Kinabalu pada 30, 31 Ogos dan 1 September ini bagi mendapatkan suntikan vaksin semasa Program Vaksinasi Bandaraya Kota Kinabalu yang diadakan seawal jam 8.30 pagi hingga 4.30 petang.

Katanya, program ini diadakan bagi mencapai sasaran 100% warga bandaraya Kota Kinabalu divaksin sekurang-kurangnya 1 dos suntikan vaksin dan dialu-alukan untuk mengambil peluang ini.

‘DBKK berharap warga bandaraya memberi kerjasama menjayakan program vaksinasi ini dan memahami kepentingan mendapat suntikan vaksin serta sentiasa mematuhi prosedur operasi standard (SOP) untuk mempercepat proses pemberian vaksin,” kata Noorliza.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *