SESB Serah Bantuan Persekolahan Kepada Pelajar Sekolah Sacred Heart.

Langgani saluran TELEGRAM kami untuk berita terkini
Read Time:54 Second

Kota Kinabalu— Seramai 50 murid Sekolah Rendah Kebangsaan Sacred heart, Kota Kinabalu di sini, menerima kelengkapan persekolahan sumbangan Sabah Electricity Sdn Bhd ( SESB) menerusi program tajaan bantuan kelengkapan sekolah bagi sesi persekolahan tahun 2022.

Pada program itu, setiap murid yang terpilih menerima sumbangan kelengkapan persekolahan berupa beg sekolah, botol air,kamus dan peralatan alat tulis yang bernilai keseluruhan RM150.

Menurut Pengurus Besar Bahagian Perkhidmatan Korporat SESB, Mokhtar Hj Husin berkata, aktiviti berkenaan merupakan program tanggungjawab sosial korporat (CSR) syarikat itu yang bermatlamat untuk membantu murid serta keluarga menyiapkan keperluan persekolahan bagi tahun ini.

Katanya melalui program ini juga dapat merapatkan hubungan dan kerjasama diantara pihak sekolah dan juga SESB disamping ianya juga ianya sekaligus membudayakan amalan membantu rakyat secara berterusan dikalangan masyarakat.

Sebagai tanda kenangan, YDP PIBG Sacred heart, Mohd Naghuib Naming juga turut menyampaikan cendera kenangan iaitu sijil penghargaan sebagai tanda ucapan terima kasih di atas kesudian SESB menghulurkan sumbangan seperti ini.

Turut hadir di program ini ialah Guru Besar sekolah Sacred heart, Pn Wong Ling Ching, Timb YDP En gary Ambrose, Eksekutif tadbir SESB, Adliza Mohd Ali

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *